Procedury zapewnienia dostępności
- zał. nr 1 PROCEDURA OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.docx ( 20.79 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 1 PROCEDURA OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.docx
- zał. nr 1 PROCEDURA OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.pdf ( 457.6 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 1 PROCEDURA OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.pdf
- zał. nr 2 PROCEDURA OBSŁUGI osób ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ TELEFON.docx ( 18.96 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 2 PROCEDURA OBSŁUGI osób ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ TELEFON.docx
- zał. nr 2 PROCEDURA OBSŁUGI osób ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ TELEFON.pdf ( 422.25 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 2 PROCEDURA OBSŁUGI osób ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ TELEFON.pdf
- zał. nr 3 PROCEDURA OBSŁUGI INTERESANTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ.docx ( 18.99 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 3 PROCEDURA OBSŁUGI INTERESANTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ.docx
- zał. nr 3 PROCEDURA OBSŁUGI INTERESANTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ.pdf ( 434.38 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 3 PROCEDURA OBSŁUGI INTERESANTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI PRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ.pdf
- zał. nr 4 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ.docx ( 57.1 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 4 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ.docx
- zał. nr 4 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ.pdf ( 462.14 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 4 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ.pdf
- zał. nr 5 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ.docx ( 58.98 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 5 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ.docx
- zał. nr 5 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ.pdf ( 591.24 KB ) Podgląd załącznika zał. nr 5 PROCEDURA ZAMIESZCZANIA INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ.pdf
- Zarządzenie nr 8.2022 - skan podpisany.pdf ( 333.15 KB ) Podgląd załącznika Zarządzenie nr 8.2022 - skan podpisany.pdf
- Zarządzenie nr 8.2022 - wersja pdf.pdf ( 422.05 KB ) Podgląd załącznika Zarządzenie nr 8.2022 - wersja pdf.pdf
- Zarządzenie nr 8.2022 - wersja word.docx ( 23.11 KB ) Podgląd załącznika Zarządzenie nr 8.2022 - wersja word.docx
Podgląd
Udostępniający: Gmina Sokoły
Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Sokoły
Data wytworzenia: 2022-04-08
Wprowadzający: Wojciech Maleszko
Data modyfikacji: 2022-04-08
Opublikował: Wojciech Maleszko
Data publikacji: 2022-04-08